091118

4 månader ♥

Nu är man skönt skolledig ända fram till måndag! Kanon skönt, massa tid att lägga på plugg och träning. Har tränat på friskis nu två dagar i rad. Heja mig! Så idag har jag en skönt träningsvärk i kroppen, påt igen på fredag :)

Fyra månader idag med, "det känns så kort, men det är början på någonting stort" :) Sådant blir man glad av.. iih! Så jag ska väl försöka hitta något gott och laga sen tills mannen kommer hem så kan vi små fira lite innan jag åker till stallet för ännu ett kvällspass. Tre i veckan och sen har jag hela lördag! Oj oj, trött på stallet blir man.. ;)

Men nu idag står det på schemat att plocka upp jord efter Sunes nattliga promenarer i min stora kruka, få tag i en besiktningstid till lägenheten, laga mat, diska, plugga turism&resor och konferens&reception sen blir det stallet och kvällsfodringen och efter det ska det tydligen vara fotboll så ingen bonde idag antar jag :/ Men jag har redan en bonde så det gör inte så mycket, får väl kolla på play imorgon istället.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0