091120

fredagsmys

fredag äntligen är det fredag! Åh, den här dagen känns helt toppen bra även fast den bara har börjat och även fast jag bara ska göra "vardagliga" saker; upp som vanligt, för sent, och farma. Och som vanligt så fungerar det i en kvart och sen dör den.. Sen har jag även hunnit med att diska och halvt klätt på mig. Senare vid tolv blir det träning på friskis och efter det ska jag cykla som en tok hem. Äta lite mat och sen ska henrik och jag åka till Linköping, handla lite saker och sen fika på stan, mys, fredagsmys :) Efter det blir det bilen hem och byta om, mot stallet och ta kvällen.. dock behöver jag bara mocka och ge mat för sopandet lämnar jag till mig själv lördag morgon :) Snabbt hem och ha lördagsgodis mys istället för på lördag då henke ska gå på bio med Leight och hans tjej.. jag har ju stallet så jag kan inte följa med :/ To bad!

Imorgon blir det som sagt stallet hela jävla dagen.. Ska ta med en massa plugg så jag kan sitta med det mellan fodringarna.. :) Så på måndag kan jag allt om turism och resor.. inte, om jag känner mig själv så kommer jag nog slöa mig så jag har en massa tid på mig att göra stallet istället för att göra läxor.. ;) Men nu måste jag göra mig iordning lite mera. Ska testa Facebook en gång till och se om FarmVille funkar nu.. annars surar jag ihop och går och bäddar sängen..

Jag vill utomlands!! NU!



over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0