091121

lååååång lördag

äntligen är jag hemma igen. jag vill ha en häst.. jag vill träna.. jag vill tävla.. och jag vill ha ork och energi till det. Just nu har jag inget av det :p haha, en bra början.. kan bara bli bättre. ;D Har allafall varit i stallet och slitit hela dagen så nu är jag bra trött. speciellt i ryggen.. när ska det bli bra då? Tränar ju nu, borde känna någon skillnad? Enda gången det känns som jag gör det är när jag bär vatten hinkarna.. I want to see some resultat!

Nej nu ska jag gå och kolla på en film som börjar med min henrik.. för dom hoppade tydligen bion idag så nu ska jag gå och somna i famnen.. mys lördag blev det af. Imorgon är det PLUGGSÖNDAG Maria Nordqvist.. fan om du inte pluggar!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0