091124

en månad kvar och csn imorgon

tisdagar innebär lång sovmorgon, vilket alltid är kanon, men jag tror mina sovmorgonar börjar dra ut lite väl på tiden, halv tio känns inte ok faktiskt.. haha. Har af hunnit ringa en massa bra samtal idag så det är bara att hålla tummarna. Skolan sen, så himla skön dag. Jag gillar skolan, något minus med det kanske men tyvärr kan jag inte göra något åt det. bara att acceptera! Vi kom af fram till att det inte finns någon dagisklass i närheten som vill gå lucia på skolan så vi får ta tag i det själva.. Jag ska va lucia, carro och maria tomtar resten tärnor. Det blir nog kanon. Levande ljus med hoppas vi på.. men skolan sätter säkert stopp. platsljus, NEJ TACK!

En månad kvar till julafton med, tror inte jag har haft så dåligt om pengar någonsin? Hur kan det komma sig? Jag försår inte.. men men, blir väl att rita teckningar till alla.. fy fan för att vara en dålig-icke-spar-kunnig-student.. blä för det livet. hoppas på jobb snart, annars blir jag väl tokig! Men innan dess ska jag hinna med julmarknad, Ullared, Luciatåg, två slutprov, avslutning i skolan, sprutan, lämna blod, flytta och vara massa med Henrik och mysa. Och vet ni en annan sak? Sune gillar mig! Det ni, det är svårt att slå!

Imorgon blir det skola, träning, cykling och bullbak. Förhoppningsvis lite plugg på kvällen med.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0