091126

helgen är här!

Igår vart inte riktigt som planerat.. först blev det ju skola som tänkt.. men istället för att sedan åka och träna hem och äta mat, hämta lucialinne hos mamma, sen baka bullar hos farmor.. blev det en tripp med Soffy till Hultsfred. Det va ju lika trevligt det. Jag kan träna en annan dag och farmor hade bakat åt oss så det vara bara att komma och hämta ;) lucia linnet hämtar jag imorgon eller på söndag när jag ska dra med lillbrorsan på tomtesmyg. :)

Dagen idag börjar med ångest.. usch jag kan verkligen inte sluta grubbla på allt. Blir nog ett sms lån i slutet av månaden af.. :/ Ja, det verkar luta åt det hållet.. Orkade inte med träning idag så jag ska skärpa till mig och gå imorgon! Ska även hinna med tvättstugan och lite julstök samt plugg eftersom jag somnade framför TVn på eftermiddagen idag igen.. Nu ska jag väcka Henkan ur hans lilla supernap och dra med honom upp på vinden och leta stakar :) Blir inget mer jul pyntande eftersom vi ändå ska flytta alla saker snart så..

Och imorse 6.20 ringde någon på våran dörr.. det va helt tyst i trapphuset (det är ganska lyhört) Jag kunde inte somna om men Henke somnade fort igen.. efter en stund ryktes dörren upp.. snacka om att min puls gick upp i topp.. Så jävla rädd.. Det var ingen utanför så jag vet inte vem som lyckades öppna den.. hua.. vilket mardrömsstart på dagen.. skakade i flera minuter. Så nu ska jag alltid låsa dörren när jag ska sova, och inte vara lat och inte orka gå upp och låsa den efter mig!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Sofie

fan vad äcklgit :O:O , men inte sms lån!!!!

2009-11-26 @ 23:13:31
Postat av: Nath

Nae vad äckligt!!! :/ för tusan lås dörren efter dig!! :P Heheh!

2009-11-29 @ 21:57:09
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0