november the third..

Ledig heldag

Har äntligen blivit klar med alla mina anteckningar till provet på torsdag, så nu är det bara att läsa läsa läsa.. dock borde jag kanske börja lite, men jag hittar ingen ro.. Allt ska städas, diskas, plockas undan och lagas mat och äta duscha sova, skola.. åh, jag hinner ju inte sitta i fem timmar som jag vill.. Men men, jag får väl skylla mig själv.. Imorgon när jag kommer hem ska jag allafall sitta länge. Hela eftermiddag/kvällen. Det här ska bara gå! :)

Idag har vi även åkt på en liten tur till Linköping och skulle handla men nej då så blev det inte så vi fick åka hem tomhänta.. Åkte förbi mataffären på vägen hem.. Första gemensamma inhandlingen, mycket trevligt. I love this guy! Så nu har jag precis plockat in allt i skaffri, kyl och frys och gett Sune sin efterlängtade dagliga kvällsmat, blötmat, mums mums! Lyssnar på ett avsnitt av Mammas Nya Kille. Så snart ska jag börja med maten, Henke är duktig och är och tränar, jag kan knappt röra mig för min nackspärr.. känns dock bätte idag så jag hoppas jag kan vara med på Slim And Tone imorgon =)

Har föresten varit duktig och varit och blivit blodgivare den här veckan med. Så jag ska dit på min första tappning torsdag den 17 december.. vecka 51.. den bästa veckan som vi längtar så mycket till.. hihi. Nej usch, nu kommer Henrik bli besviken om jag inte har maten klar tills han kommer, och det vill jag ju inte. Ska njuta nu eftersom helgen kommer bli utan Henke.. Uppsala kallar på honom. Så jag ska nog sukta åt mig några fribiljetter och ut och supa tror jag.. då får man tänka på lite annat :) Nej mat var det ja.. :p

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0