091010

åtta dagar kvar

Pust, idag är jag en väldig trött Maria, igår gick jag upp 04.00 för att åka till Ullared, super kul, syrran och jag var där redan halv åtta, fick stå längst fram vid hk parkeringarna! Det ni! ;D Hon fyndade lite till nya lyan och jag hittade väl lite till min med men vill inte handla för mycket med tanke på framtiden.. Ska spara pengarna till annat :) Men jag hittade af en super fin jacka som fick följa med hem. Sen när vi kom hem va det bara att käka mat och sen dra till Alboga och ha kvällen, hem och henke tvinga mig att kolla på ännu en skräckfilm, den andra den här veckan? Fruktansvärt, barnhemmet va det af, det värsta va verkligen "ett, två, tre, tomtesmyg" Somnade inte förens halv ett.

Idag var det upp vid nio och ut i höstsolen (i min nya jacka) till Kråkvilan och rally tävling, Tobias hade ny kanonfin bil så tiderna var där efter, är osäker på placering då vi åkte precis innan allt va klart.. Men Tobbe är ju ändå bäst så det spelar ju inte roll ;) Sen blev det handling och en oplanerad resa till mamma, eller den blev av tidigare än planerat. Sen kom Ludde med mig hem och spela lite Nintendo 64 och kolla på TV.. Så usch men det har typ inte blivit något plugg idag. Ska gå in och kolla på lite hotellhemsidor och kolla läget där så har jag ju pluggat på ett kul sätt! C:

Imorgon ska vi af gå och kolla på lägenhet och hoppas på att den är kanonfin! och att vi är först på den såklart! Snart kommer Henke och då blir det lite kvällsmat i form av Cola och paj med vaniljsås. Men jag ska ju kanske träna hela fyra gånger nästa vecka så det kan jag väl vara värd?

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0