091014

fyra dagar kvar C:

Ja och trotts att de tär fyra dagar kvar så känns det helt underbart.. jag har nu också annat att se fram emot. men det känns lite kuslig på samma gång. Ja, har inte riktigt bestämt mig, men när jag tänkte efter så är jag nog jävligt lycklig just nu!!

Imorgon är det dags för prov.. Hotell prov, hoppas det går bra, på måndag är det engleska och jag har inte ens skrivit klart mina anteckningar som jag ska plugga på¨till provet.. åh, heja eftersom det stundas utgång stalljobb och kalas i helgen så lär det ju inte bli mycket engelska plugg då alltså. Och därför är det ju så himla bra att jag spelar FarmVille och sitter på bloggen och facebook hela dagarna istället för att plugga. usch, jag har så svårt att plugga här hemma. Men imorgon får jag extra mycket tid för då kommer jag vara i skolan en hel timme innan jag börjar tror jag (y)

Men nu måste jag verkligen fortsätta plugga, har haft upphåll på två timmar nu, mat och kramkalas :) Så plugg i ca en timme nu och sen jobba, sen träna och sen hem och plugga. usch, jobba är mera min stil ;) Imorgon ska Soffy och jag fixa med smårgåstårta till fredag med och kolla allt till dess. Så ska jag ro hit en dammsugare med..

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0