091016

två dagar kvar :)

Äntligen är det helg igen! Så skönt. Även om det här helgen kommer bestå av mycket plugg alltså, båda för min och henkes del.. prov och tentor nästa vecka. uschans.. finns ju roligare saker alltså, just därför är jag taggad just nu. Utgång ikväll och på söndag blir det kalas :) Ska hinna med lite stalljobb på lördag också.. Tänkte jag skulle slänga in lite bilder på lägenheten för er som inte har sett den och det är ju inte många eftersom ingen vill komma och hälsa på trots att man bjuder in :/ men men..

Är lite dålig och hoppar träningen idag men jag kommer verkligen inte hinna alltså. om jag hinner ska jag försöka på söndag annars blir det måndag på intensiven. :) Men nu måste jag sätta igång och diska igen. sen ska håret flyga och naglarna målas samtidigt som jag ska få in lite till mitt engelska slutprov på måndag. HUR ska det gå?

Tänker och längtar, nästa år kommer börja underbart. Hoppas bara allt fortsätter så med. För det här skulle jag kunna leva hela livet med. Tänk, åh. Jag blir varm i kroppen. :)


over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: sanna

Tänkte på det där du skrev om att lägga ut bilder på din lägenhet. Känner samma här. Man bjuder och bjuder men det är aldrig någon som kommer. Tillslut skiter man i det och då är man plötsligt tråig. Hmm hur fan ska man bete sig då??

2009-10-18 @ 12:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0