091021

se saker från olika håll

ja nu sitter jag här med maten halv uppäten på bordet, datan i knät och bonde söker fru på TV väntandes på mannen.. dom är i skolan och pluggar tenta så maten står för en gångs skull klart på bordet. Känner mig lite hängig idag, känner att jag bara vill göra något nytt.. är påväg ner i något skit.. jag tror att jag saknar någon.. eller mera några kanske.. jag är så jävla ledsen för hur allt har blivit, att jag ska behöva få så mycket illa för att jag bara vill tänka på mig själv för en gång och följa mitt hjärta. Jag är på ett sätt glad att jag har gjort det, men på ett annat inte.. Verkligen inte.. men jag önskar att någon skulle kunna se allt från mitt håll, se hur bra jag mår, hur glad jag är, är jag inte värd det? Är inte alla värda det? Jag skulle inte missunna någon det, oavsett med vem det är.. Jag vet att jag inte ska älta i det här, men jag går och tänker på er hela dagarna och ni ska veta att jag saknar er..

I övrigt har dagen sett ut som följer; vaknat - tvättat - "mat" - disk - TV - jobbet - Laga mat - TV -. Sen kommer det väl se ut som följande.. TV - mysa med henkan - Tvätta av och smörja in allt! - sova.. Inte mycket annorlunda än någon annan dag antar jag.. Men dock ska vi planera lite nu när han kommer, och det är ta me fan underbart!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0