091028

näst sista dagen

Ja, idag ska jag gå och ta tag i min lägenhet.. Det ska dammas, damsugas, vädras, vattnas, diskas, bäddas rent så det bara glänser om allt! Sen ska jag börja plugga.. nästa vecka är det slutprov på hotellen. Hoppas det går lika bra som det andra provet.. MVG och en poäng ifrån max, heja mig! Fick veta igår att jag hade fått VG på engelska provet med, härligt, så en muntlig presentation utan papper och VG i slutbetyg är mitt, I ENGELSKA! Det ni!

Är väl snart dags att berätta lite nyheter, men jag tror jag tar det på fredag.. :) Känns som en bra dag, då har jag allt på plats också.. Men kul är det alla fall! Har kollat upp lite till hösten med, så om jag inte får något jobb tills dess så ska jag plugga lärare grundskolans tidigare år på LiU i Norrköping. Det känns väldigt rätt just nu, det är mycket väl något som jag skulle vilja jobba med i framtiden. Dagis, förskola eller ettan till trean.

Har ju även fått rida de här två senaste dagarna, helt underbart, jag älskar verkligen hästar och ridning.. Jag vill bara hitta en häst som passar mig som jag kan skämma bort, träna och tävla med. Åh, jag har sådan lust att ha ett jobb, och bara leva livet! Men det kommer väl det med, jag mår väl ganska bra just nu ändå ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0