091030

arbetslös.. igen...

ja, nu har jag jobbat min sista dag på Ljura Trafikskola.. Kommer snart att bli ny trafikskola där ; Carro och Lenas Trafikskola. Kommer ha massa bra öppningserbjudanden så om du håller på att ta körkort eller funderar på det så kan jag starkt rekomendera dom..

Idag är jag lite seg.. skulle först gå på core imorse.. men min planering vart inte den bästa så det krockade med tvätten som jag har idag med.. så det skulle bli spinn på em.. men då hinner jag ju inte göra mig klart till mamma och björn sen så jag får nog ta en springtur runt strömmen istället eller på fältet här ute vid himpan.. är lite ont om bra springrundor här i stan alltså, kanske tar bilen bort till Vrinneviskogen? :) Sen efter det ska jag allafall ängna all tid till plugg fram till fyra fem. Så jag klarar det här himla slutprovet. Sen ikväll blir det kräftparty hos mamma med syskonen + tobias och henke. Sen kan det bli utgång på det. Annars blir det imorgon hoppas jag. Men jag kan lika gärna tänka mig att det inte blir något som vilken vanligt vecka som hellst.

Nu till någon som i vilket fall jag tycker är väldigt roligt. Den 14 December hämtar vi nycklar, jag börjar städa.. och den 17 börjar vi bära in möbler, jajamensan den 14 december ska Henrik och jag bli sambos.. igen ;) Lyckan är ju i princip total :) Har varit och beställt en ny stor fin soffa som vi ska ha och sen blir det projektor och fin fint också. En stor etta på 60 kvm med sovalkov. (typ 2:a) Antar att detta verkligen är slutet på något annat. Men börjar på något underbart också. Jag kan säga att nedräkningen är i full gång. Snart måste jag börja packa lådor med. Jag älskar att flytta, och den här gången känns det nästan som det ska bli den bästa.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0