en lång väntan igen

vänta vänta vänta

känns som om det är det enda jag gör nu för tiden :p Men just nu vill jag inte vänta längre, vill bara att det ska bli som vanligt, så jag inte behöver tänka på det. Men om ja, helgen sen blir jag tokig. Skön skolvecka har det varit allafall, har varit duktig och pluggat bra, hade "oförberett" prov i tisdags som gick kanon så vi får se på tisdag hur mycket kanon i mina känslor är värt i poäng. Ska ha engelska slutprov snart med, så skönt! Men nu när jag har en ny sak på gång ska jag nog lägga lite på minnet som kan vara bra att ha ;)

Sitter och väntar på att det rätta tillfället ska komma också, det längtar jag verkligen till! Det kommer bli hur underbart som hellst, det känns konstigt men det har ju varit så förut så varför skulle det inte kunna vara så igen för? Vi trivdes ju rätt bra med det :)

Var på friskis för första gången igår med, heja mig! Gick bra eftersom jag har en skön träningsvärk idag ;) imorgon blir det spinning! Men nu blir det en twix, ett sms till H, plattång i luggen och sista fix sen jobbet. Sen hoppas jag på att jag får besök ikväll. :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0