många dagar kvar till vissa saker

andra max 74 :)

Helgen har varit toppen.. utång i fredags, blev nog liite för mycket för min del... men så kan det bli ibland.. och när ingen annan är som jag så tycker man ju att det är så farligt ;) Det var i vilket fall som trevligt och jag hade kul. Fick lite gifts och sådär, lyckades skämma ut mig, dansa med en och annan, och så ja som vanligt typ.. haha. Lördagen mådde man ju precis som man förtjänade.. oj oj, jag va inte människa förens på söndag igen.. hela lödagen gick till att ligga och vila upp mig, hann med att åka till stallet en snabbis men att plugga till något slutprov i engelska som var min plan var ju bara att glömma. Det fick bli söndags görat.. På tal om söndag, födelsedag som ni kanske ha sett. Tack till alla som ha grattat! Fick en massa toppenbra saker som kommer att komma mycket bra till användning.

Sen måste jag bara nämna det, jag vet att jag tjatar, men herregud, just nu är jag så lycklig så jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Allt är bara så himla underbart. Kommer på mig själv att sitta och små flina ibland, får glädjerus, det känns lixom i hela kroppen. "Du ser ut att mår så himla bra", "Vad glad du verkar, något speciellt som har hänt?" Ja det kan man verkligen säga. Jag vill aldrig att det ska ta slut. vill inte vakna upp, för det här kan verkligen vara en dröm.. jag vill bara mysa in i famnen, ta ett djupt andetag och känna lugnet och glädjen som det ger. Tre månader igår, I long for the rest of them!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0