tisdag, packar dag

flytt lasset, snart går det

Jaa, idag var jag först på plats i skolan, när jag hade suttit själv i klassrummet i tjugofem minuter och läraren var tio minuter försenad gick jag och kollade vad som stod på? Varför var bara jag där om nu lektionen var inställd? Fick tag i receptionisten.. "jo men lektionen är inställd för Lilli-Ann är sjuk. Har jag inte pratat med dig?" Eh, nej det har du inte. Hallelulija, Maria är extra tidig till skolan och får reda på att lektionen är inställd. Men istället för att tjura ihop och gå hem satt jag fint kvar och jobbade. Till slut kom faktiskt mina klasskompisar och jobbade med någon bussresa så jag fick lite sällskap allafall :)

Sen drog jag hem vid halv tolv, stannade vid ÖB och köpte ett soppsätt. Lyckades ju ha ner en tavla i golvet imorse när jag skulle stänga av klockan så det gick i tusen bitar, har ju insett att det vore bra med en dammsugare nu alltså, så nästan att jag önskar mig en när jag fyller.. :P

Sen ska jag väl snart ösa ner på cykeln till jobbet. Emma och jag ska packa alla saker för om exakt 24 dagar är det slut för Ljura Trafikskola. Sedan öppnar Lena och Carro nytt. Heja, det kommer bli kanon! Men nu måste jag hinna med lite engelska och några twix innan jag kör. Kan ju inte komma efter, äntligen slutprov om två veckor!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0