helg, äntligen

torsdag efter 18 = helg!

Gud va skönt att veckan äntligen är över.. Längtar till helgen hela veckorna. Imorgon ska jag avsluta veckan med lite shopping i Linköping med syrran och sen ska jag gå och anmäla mig på friskis och svettis! Nu ska jag jäklar i mig igång, beach 2010 eller 2018? ;) Nej, känns bra i kroppen nu ska bara få lite mera kondis och sen få bort lite svullen mage ;)

Hoppas på en utgång snart med, får väl förlita på henke eller någon annan. Men ut snart igen vill ja, svin kul i uppsala. Måste bara säga det på tal om Uppsala. Henrik är verkligen helt underbar, jag är så glad att jag har honom, det bästa! Är helt underbart att veta att han tycker om mig och jag honom. ÅH! :)

Planerna för helgen då; Imorgon blir det som sagt Linköping med Sofie och så ska jag ju såklart att sparka igång med fredagsmys tillsammans med henrik, lördag ska jag köra morgonen i stallet och sen hem igen, duscha och sen åka ut till Åby då henke och så peter ska spela KM. Sen kanske det blir en sväng till mamma och Björn på kvällen.. Söndag blir det lite samma som lördag, stallet på morgonen och sen åby och kolla tennis och så kanske mamma på kvällen om vi inte gör det på lördagen då.

Men nu är det torsdag och närmast nu ligger ett glas juice och sen en varm lång och skön dusch! Sen ska jag krypa upp i soffan innan jag slår på TV och kollar på Lyxfällan.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0