ja, man kan ju bara skatta åt det

Hur kan man tro att någon skulle kunna göra så? Jag förstår verkligen inte. Tack så mycket för det säger jag bara. Vem säger att det är okej att utnyttja någon på det här sättet? Jag trodde nog jag betydde mer för er, men uppenbarligen inte. Det ska jag nog komma ihåg, jag har allafall gjort rätt val!

Men man ska inte klaga för mycket. Jag har allafall varit duktigt och gjort en redovisning idag och en uppgift på morgonen innan skolan med. Hejja Maria! Sen har jag varit duktigt och tränat med för jag har träningsvärk i magen, frågan är bara vad jag har gjort. :)

Imorgon är det ledigt från skolan, så då ska det bli massa plugg för i helgen drar vi till Uppsala. Där finns det ju trevliga människor allafall, ursäka men jag förstår verkligen inte hur man kan göra såhär? Kan ni inte förklara hur f*n ni tänker? Jag orkar inte med mera skit, säg hur ni vill ha det istället!

Nej nu ska jag gå och sova, längtar till helgen!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0