onsdag 23 september

bärbardata = slapphets faktor

nu har jag verkligen inte uppfyllt mitt mål för dagen och klockan är inte ens tolv! Usch va seg jag kan vara ibland, det är verkligen farligt att ligga och dra sig för länge.. första gången vaknade jag när henke skulle åka till tennisen då skulle jag ha gått upp också men jag orkade bara inte gå upp halv sju när jag är ledig? sen vaknade jag vid halv nio och tänkte "åh va skönt. Det här är ju en lagom tid att gå upp" vänder mig om och andra gången jag kollar på klockan är den halv elva. Då känner man sig helt förstörd... så nu skippar jag frukosten idag... bättre men lunch, tur att jag gjorde lite engelska igår medans jag kollade på TV! Blir att springa in i duschen nu, sen rå plugga Hotell och Projekt och Konferens.

Sen ikväll kommer Henke lite tidigare än igår hoppas jag ;) så blir det väl tv och kanske att jag får med honom ut på en spring runda, men inte speceillt troligt, så då stannar nog jag med inne, haha, jag är för lat.. Imorgon är det löning på trafikskolan, och så ska jag få mina stallpengar av Amanda. Sen på fredag är det csn som gäller, skönt med lite inkomst men jag har klarat mig bättre än jag trodde, massa mat som jag inte rört och ändå går jag upp i vikt, jag måste verkligen börja röra på mig, haha. Men på fredag så, då jävlar!

nej nu måste jag verkligen gå upp om det ska bli något av den här dagen, halv tolv, fy fasen allså, haha.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0