onsdag

Städa, plugga, jobba, livet som ensamboende är skit :p

Tänk om man 1. kunde ha en tant som kom hem och städade åt en hela dagarna eller när man ville, eller om man 2. allafall hade en diskmaskin och damsugare :p livet skulle bli lite lättare då, allafall när det gäller städningen. ;D Men jag ska inte klaga, jag gillar min lägenhet, fattas lite inredning sådär men jag har allt jag behöver, lite uppgradering på vissa saker skulle ju inte heller skada, men jag har det mysig så.

Än så länge idag har jag hunnit plocka bort en hel del skit från golvet och borden, dessutom har jag diskat vilket vekligen var behövligt.. och så fick jag kasta en kastrull med för den gick verkligen inte att få ren så jag ska fixa en ny snart. Ska bort och handla lite till kvällen med, farmor och farfar kommer och kollar in läget. Sen ska jag väl kankse gå och kolla vad det blir för käk, tror henke kommer och äter men jag vet inte, dom har dugga nu så det går ju inte få tag i dom då. Men vi märker väl om han kommer eller inte.

Nej nu ska jag gå och försöka få på mig något som jag kan känna mig bekväm i.. allt sitter som skiten. :( Och håret ska vi inte prata om, usch det har blivit hemskt. En operation, ja tack!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0