to long to say

mycket annat har jag haft för mig, ledsen. Men nu kan jag känna att jag kan vara redo att skriva av mig lite ibland. :) Dagen igår började bra, mitten sådär, slutet blev överraskade bra. Henrik kom på kvällskvisten och sov hos mig, alltid trevligt med någon som återberättar när man pratar för dig själv i sömnen eller stönar när han försöker ta täcket mitt i natten. Stackaren då.

Känner mig lyckig gör jag ändå, har ett meningsfullt liv just nu. Med skola, jobb och pojkvän. Bara någon riktigt rolig vän som saknas, någon som skulle vilja "step in"? Desstuom ska jag vara duktig och börja träna nu med. Nu ska jag verkligen ta tag i mig själv. Bara att hoppas på att jag antingen får ett bra heltidsjobb eller kommer in på en universitetslinje som jag gillar.

Egen lägenhet är det ju med, som just nu också består utav tvättstugepass fram till tolv, sen jag ska jag göra det allra tråkigaste i hela världen ;) diska... inte roligt men det måste göras, ett bra tips är ju att inte ha så mycket porslin för då gör man inte ett stort  berg innan man väl tar tag i det. Ikväll blir det jobb vid tre och sedan stallet och kvällsfodringen åt Felicia. Sen ska jag hem och kolla på TV för igår va det ju bara skit när jag kom hem. 24nt i två timmar så kan man ju allt om Norrköping.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0