100405

ett tag sedan

Jomensan, nu var det ett tag sedan jag satt här och skrev. Kan ju bero på att jag inte har haft så mycket att skriva av mig om.. Händer inte mycket när skolan är "stängd" och man inte har ngt jobb eller något annat direkt inplanerat. Men en kort sammanfattning;

Torsdag;
Jag var i skolan och gjorde mitt sista prov, tror det gick bra men man vet ju aldrig.. Hoppas kan man bara göra. efter det kom Soffy och Diesel och hälsade på, vi gick promenad och fastnade hos farmor och farfar efter det köpte vi skor på Maxi och en till frisören. Helt slut efter det!

Fredag;
Upp tidigt och hade stallet ihop med Ek.. gick fort och vi var klara vid tio!! Skönt det, sen tog jag hand om Misty som efter två försök med godis gick med på att bli fångad i hagen med hjälp av lite havre :P Ridning gick kanon och jag var hemma redan vid halv tre.. Sen vart det en lugn kväll.

Lördag;
Rally på himlafältet med Tobias, Soffy, Diesel och pappa. Så jävla sjukt skönt väder! Och de nya stövlarna kom väl till pass! Satt i solen och hade det så underbart skönt! Efter Rallyt blev det lite lätt påskmat hos farmor och farfar. Hem och mysa med Sune en sista stund och sen åkte jag och lämnade honom hemma hos Henke igen :(  Sen åkte vi hem och soov, efter en heldag i solen är man ganska trött.

Söndag;
Stallet vid sju och allt gick som smort. Fin fin dag ida med, jag var klar vid elva med morgonen så jag åkte bort till VRF och kollade på kusinen när han hoppade lagklassen. Dom slutade trea tillslut. Efter en rörig grundruda för macke ;) Satt även här i solen och fikade, så sjukt skönt!! Tillbaka till stallet och tog hand om insläppet och så hem igen, duscha och sen åka till henke och hämta mina sista saker och lämna nyckeln. Så nu kan jag inte gå dit och hälsa på Sune som man vill längre :/ Inte för att jag har gjort det innan men :p Hämtade även saker i garaget, hem och slänga sig i soffan. Mat var inte att tänka på för mitt huvud tvingade mig att sova halv nio!

Så nu vet ni vad jag har hållit på med hela helgen. Blev ju tyvärr ingen utgång nu utan det blir nästa helg så jag hoppas att det är några som vill hänga på! Lördag eller Söndag är det som gäller.. jag hoppas nästan på fredag då det är smidigast för mitt "dagen efter" mående ;) Det är folkrace på söndagen så då vet jag inte hur kul jag kommer ha om jag är bakis bland alla bilar.. :D

Nu ska jag väl göra mig i ordning och försöka få ihop min bil till en sommarbil, däcken ska på, nya stereon är redan i och vi ska sätta i ett nytt slutsteg som passar ihop med nya stereon. Sen blir det att köpa några hjulsidor med så ser den lite roligare ut. Och allt detta har än så länge inte kostat mig ett öre (y) Nej, från ord till handling! På med kläder och mössa, för någon har ju tydligen gjort så det har snöat inatt?!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0