100406

Grattis till alla

Ja, idag skulle jag har sagt ungefär såhär; "Grattis på födelsedagen älskling. Tänkte att vi skulle ta en helg i London och åka till Emerade Stadium och fördriva lite tid". Men så blev det ju tyvärr inte. Det fick bli ett litet grattis SMS till min kompis istället. Uha, jag vet att det är fel, fel, fel. Men jag kan verkligen inte sluta leta efter den perfekta, när ska jag ge upp?

Dagen har i övrigt varit bra. Första dagen på praktiken och jag har inte direkt jobbat häcken av mig.. Men försa veckan kommer tydligen bli lugn så nästa vecka ska det tydligen bli mera fart på det hela. Ja, ja.. dom är trevliga allafall så det kommer nog ge en hel del! :)

En annan positiv sak är att jag har fått ett mail om en lägenhet idag, så om jag bara blir godkänd hos hyresvärden så är den min. Hoppas hoppas! Nu ska jag hänga upp min tvätt, ta ett sista glas påskmust som jag just nu är helt beroende av! och sen blir det att lägga huvudet mot kudden. På fredag är det utång som gäller och det ska bli så sjuk kul för det var hundra år sedan, plus att det är min första utågång ever som singel! 22 år, är inte det sjukt så säg!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0