Flytt och god gärnig

Jag är helt sluut!! Mitt huvud har gjort ont hela jävla dagen så jag tror att min kropp skulle uppskatta att jag glömmer att ställa klockan imorgon bitti.. :p Men jag vet inte hur mycket min praktik gör det. Haha. Nej men fy va mycket jag har varit i stallet dän här helgen; Fredag, bygga bana och fixa inför allt = 3 timmar. Lördag, tävlingsdag plus stallet em kväll = 14 timmar. Söndag, upp tidigare, tävlingsdag och stallet em + kvällen = 14 timmar. Totalt alltså 31 timmar!!! Och dessutom fick jag kvällen idag med. men den fick jag lite hjälp med :)

Flyttlasset är af bokat och klart nu så måndag den 17 maj flyttar jag! Så då ska jag få testa på helt på allvar hur det är att bo ensam, sist kan jag väl inte säga att det var så riktigt. Men jaa, nu ska det blir så af. Lägeheten ska genomgå en liten renovering innan jag kommer dit så därför blir det ett sådant udda datum.

Sedan måste jag bara tillägga en sak; Påväg tillbaka från konsum till praktiken så gav jag bort en 20 lapp till ngn som yrade något om transaktioner som inte gick som hon ville. Så jag kände mig så givmild att jag gav henne min enda 20 lapp jag hade i plånkan. Karma! Nu ska jag sova bort min jävla huvudvärk!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0