Folkrace, foolkrace

Klockan 05.05 ringde klockan imorse. bara att gå upp, ogillade läget i ca 20 min, sen var jag pigg och sugen på frukost. Halv sju var vi framme i Linköping. Och fick stå och vänta ett tag på Soffy och Tobias, så jag passade på att käka frukost ;) När de väl kom och vi skulle åka in på själva tävlingsområdet så hade batteiet helt dött så vi fick putta igång bilen :P haha. Först var det verkligen svinkallt väder, och trotts både underställ, mössa och den gula vinterjackan plus vantar frös jag som en gris! Fy faan va kallt det var då. Men till slut kom Sofies utlovade sol och det va riktigt skönt :) Så nu har jag fått lite röd färg i ansiktet med, sådant gillas!

Pappas första tävling idag då, och han är väl godkänd ;) Tobias kom sexa i sin klass, Bie tia och hans lillasyster vann sin klass. Pappa kom väl 26 av 36 så det var ju bra för första tävlingen i bilen.

Nu väl hemma så blir det att koppla av lite och snart ut och springa en runda. Väntar mest på att min macka i magen ska gå ner lite så jag kan springa utan att få håll efter 50 meter, för det är så träligt när man väl har dragit på sig alla kläder och faktiskt dragit ut för att springa. Skulle gärna ha någon att springa med men jag får nog klara mig själv. Då blir det mitt tempo och mina dagar, haha. Nej nu ska jag försöka hitta lite kläder då om jag ska ut och springa.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0