fullspäckade helger!

Vilket underbart väder det har varit idag! Helt kanon! Sol och så måste jag ha praktik som kontorsråtta.. typiskt. Som tur är strular alla datorer och telefoner fortfarande så jag får springa lite ärenden så jag har vairt ute några gånger idag af :) Var bla och köpe/hämtade mat på S:t Olai.. och vem stod inte där utanför om inte Alexander Nilsson.. från "Kniven mot strupen", med hela sitt kamera team och allt. Så det ska tydligen bli ett program om den lilla puben. Tror han sa att den kommer att sändas någon gång i maj. Så kolla in det! jag kanske är med så många gånger som jag sprang förbi där utanför! Haha :)

Var även duktig och cyklade till och från praktiken idag med, tror det blir samma sak imorgon med. Hoppas det är sådant här väder hela veckan! Och att det blir lite fika eller mat på stan! :) Kvällen har dock blivit lat och inte mycket effektiv alls. Jag har mailat lite om lägenheter och så men inte mycket mer. :p
Måste snart börja med mina sista arbeten till skolan om ca fem veckor. Stora sista arbeten vi har med så det behövs lägga ner lite tid på det.

Kollade upp mina kommande helger på min dötid på praktiken och det ser väl ungefär ut såhär;
17-18 april - hopptävlingar och stallpass
24-25 april- dressyrtävling, ev malin och eric, sthlm med Karro? Folkracetävling
1-2 maj valborg med Nathan mfl. ev flytt och majtåg. UTGÅNG?! :)
8-9 maj SRS dag och Olas konfa
15-16 maj - Dressyrtävling hemma
Puh, känns som om jag har livet helt planerat Tänk om man hade någon man kunde få dela sin vardag med och ha lediga helgen ihop med? Nej den tiden kommer.. Nu ska jag bara njuta av att vara ensam och se till att den som vill ha mig, vill ha mig leta mera än bara för att få en bra lägenhet och slippa vara ensam för någon månad eller två. Jag är faktiskt för fin för det!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Nathalie

dina kommande helger låter ju toppen!!! :D du ska till eric eller? :D

2010-04-16 @ 19:43:06
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Aa okej, jo jag tror det.. Ska tävla dagen efter så är kanske inte kvar hela natten o lär inte dricka :p men ah :)

2010-04-20 @ 10:40:34
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0