Helg och utgång

Jojo, visst är det så! Maria har lyckats få ihop tillräckligt massa tid till en utgång :D haha. Gårdagen fick den äran då jag, Soffy och Madde drog till Hugos och dansa loss lite.. var faktiskt helt otroligt, bra musik! Tummen upp för det! Sen var det ju trevligt sällskap och så, avslutade med en runda på Mackedonkan som vanligt nu mera. Trevligt trevligt :)

Lyckades vara så duktig så jag var klar vaken och mådde kanon klocakn halv åtta imorse. Så då drog jag till stallet och dömde hoppningen, gick rätt bra det med. Efter det vart det snabbt hem och byta skor och åka mot Kisa så pappa skulle testa folkracebilen inför imorgon och på hemvägen vart det ett snabb stopp på IKEA. :)

En varm dusch och en tur på HC senare så ska jag snart gå och försöka hitta något godis eller annat att knapra på. Sen ska jag gå och lägga mig lite tidigare idag tror jag.. ska åka kvart i sex imorgon bitti. för tidigt för en söndag säger jag bara! Men det kan det vara värt. Varma kläder ska jag ha på mig af, för det ska bli kallt.

Nej nu är jag så sugen på att gå ut igen som jag nästan vill ta mig en tur ikväll igen ;) Nej nästa gång blir nog valborg tror jag. Kan spara lite påt tills dess. Nu ska jag dricka julmust! :)

Imorgon blir det folkrace med den här;

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Lina

Vore ju trevligt o fira valborg ihop, Nath hade väl pratat med dig och Eric:) Tror jag också ska spara mig lite tills dess i så fall ;P

2010-04-10 @ 21:18:28
Postat av: Nathalie

Aao, fast vet inte för ebba, ja & bettan pratade om att åka till falsterbo, men om vi inte ska det kan vi ju åka ;) hehe.

Eric frågade om ja skulle med dit o jobba annars för länge sen, så tror det va han & malin som skulle dit iaf :)))

2010-04-11 @ 10:04:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0