Ny bloggdesign.

Jo nu är det dags för lite förändring såhär till sommaren, lite roligare af. :) Tänkte slänga in en liten bild med:



Bara för att jag ligger och kollar på LCH-Djurgården som just nu står 1-1 och min far ligger och gror och jag har ingen direkt att chatta med på msn heller så då blev det lite tid över till bloggen.
Imorgon blir det ännu en lång praktikdag, hoppas på lite mera att göra då. Efter det styr vi Asta mot Sörrping och stallet för hopp möte. Det gillas :) Kanske tar en löprunda imorgon då eller om jag väntar till fredag.. Vilket förresten verkar utebli från utgång än en gång. Men va faaan, jag vill ut så jag tar väl med mig Soffy annars. Nu ska jag lägga huvudet på kudden och se när LCH slår Djurgården och utjämnar till 2 lika i matcher.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh fin blogg!

aaah, vore skitkul med falsterbo eftersom ja aldrig har varit där!! :p

2010-04-08 @ 11:42:23
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0