besiktining - check!

Men jag gillar inte regnet som faller ner utanför mitt fönster! Vi som skulle åkt på Allsång idag, inget vidare kul när det regnar, typiskt när man har sagt ifrån om jobb också. jaja.. Det får bli en lugn dag för oss här hemma. Men vi ska nog träna lite på "sitt" och "stanna" tror jag. Bra hjärngympa. Sen ska han även få vara ensam en stund medans jag går till affären och handlar.

Igår anmälde vi oss till en lydnadskurs så bara att hoppas på att vi får komma med och att Soffy och Diesel får komma med på samma grupp så blir det nog kanon. det blir dyrt men lätt värt det! Herrn är väldigt mysig och lättlärd.. Så nu är my mind said up och besiktning är bokad. Det är lite knöligt att ha hund, men det är så himla mycket mysigare och roligare så det kommer bli kanon kul! :) Till nästa år blir det kanske ngn tävling eller två? :)

Nej nu blir det disk, en dusch och sen lite plock här hemma. Ha en trevlig dag i regnet ni!


over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathalie

så nu blire köpa av? :D det är lätt värt det!! :) hihii <3

2010-08-17 @ 19:32:32
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0