djungelvrål är hemma!








Så nu har jag en liten kompis här hemma. Jag fick med en massa saker så tack Charlotte för det! :) Turen hem gick bara bra, lite orolig i början men sen lugnade han ner sig och låg i baksättet och kom fram och kollade läget ibland. Väl hemma så var det inget snack om vart han skulle sova, sin säng kollade han knappt ens på, det var min som gällde! Så inatt har jag sovit men en Cola under täcket. Me like!

Och nu har vi varit ute på promenad och legat och dragit oss i sängen. Jag har ätit frukost men herrn var inte så sugen.. Nu ska det plockas iordning på alla saker och sen laga mat, sen ska vi åka och hälsa på mamma och sen till farmor och farfar för att se hur det är där vi ska vara på dagarna! :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0