fem dagar senare

Ibland är man så dålig på att uppdatera, ledsen ;) Det har verkligen varit fullt upp! I onsdags vart det jobb som vanligt, sen vidare och hämta Colan. Väl hemma ringde mammsen så det blev en tur ut dit på kvällen och åt lite mat och hade mys, sen åkte vi in och kollade på raketerna, men det tyckte ju inte alla var lika roligt.. :/ Torsdagen var långjobbar dag och efter det snabbt hem och duscha och fixa iordning och tagga utgång! :) Först till RixFM och kollade på de sista jag han se :p sen hem igen, världens snabbaste förkrök och en lååång gångtur till Hugos, ingen kö och jag var garanterat en av de äldsta där! Men det va sjukt kul ändå, vi är ju bäst! :) Natten var galet kall och hade vi inte ont i fötterna så vart vi trötta, bakis eller törstiga, haha! McD var inte öppet, MAX va inte öppet och inte Statoil heller. 05.00 slängde jag mig i soffan hos ingen mindre än... Farmor och farfar :p

Fredag fick jag skjuts hem och sov igen några timmar. Sen upp och göra sig iordning, och lämna Cola hos pappa igen, sen mot Söderköping och hämta upp gänget och dra mot Rix i Linkan. Som förövrigt var as bra, Nattis snälla mosa(!) bjöd på Tacos innan vi drog ner på stan med. Tick Tack! :) Lördagen blev lugn och hemfärd redan vid kvart i åtta. Sen hjälpte jag pappsen med lite flyttlass, åkte hem och svira om, ner på stan och glodde med Soffy och Tobias. Köpte det gamla vanliga; Brända mandlar från Stegeborg, Helt Underbara! Och lite naturgodis som tyvärr vart en besvikelse, torra och dana. Sen blev det en pizza på Ves, i Haga.

Idag har jag jobbat hela fyra timmar ;) Men väldigt händelserika fyra timmar, efter det fika med Frida och sen köra sista lasset med pappsen. Och så har jag äntligen fått hjälp med mina saker som var kvar där så nu är alla saker här. Så nu har jag gjort iordning i klädkammaren, ska bara slänga in ett täcke och några kuddar så är det klart! Sen ska jag ta tag i badrummet och köket som stinker av ngt skit i avloppet som inte vill rinna ner! Blir fan galen på alla ledningar och konstiga hissar och vindsförråd. Allt är litet, trångt och bara helt puckat planerat! jag får ju rensa avloppet i badkaret 17 ggr i veckan och nu tydligen i köket med. Nej tänkte liva upp med en liten sång, såå bra :)


I want you to notice When I'm not around
You're so fucking special I wish I was special


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0