kväller

Då var ännu en dag till ända. Besiktningen förut gick bra och Cola fick beröm för sitt "sax bett". Jaha, tummen upp tänkte jag. Hon tyckte att jag skulle ställa ut honom för han hade så fint bett :P haha. Lite tandsten var det som hon anmärkte på så köpte tandkräm på djuraffären så nu ska det borstas. :)

-----------

Köpte även mitt efterlängtade gardintyg till köket, så nu är det klart till det. Sved lite i kassan gjorde det allt för den "lilla" tygbiten jag köpte men ack så jävla snyggt det kommer bli, Marimekko ♥



Imorgon blir det jobb och snällaste Henrik ska agera dagis åt Cola imorgon. Kommer nog gå kanon. :) Hörde att han nog kommer vara bakis så det ska bli spännande nu när Cola har ätit så pass bra på em/kvällen. Sen blir det bara en lugn dag och ladda inför lördagens jobb.

btw. Varför ska man ha hår på benen? Det är så fult och jobbigt att hålla i trim ;) Vi tjejer borde få gratis operationer eller liknande så man slipper allt rakande! Kan inte någon arbetslös jobba på en lösning? ;)



over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0