ny vecka - utan bananer!

Äntligen är det en ny vecka. Ser så fram emot denna vecka :p inga bananer, eller jo det finns kvar, men inte så många! Denna vecka är det ju även inventering. Slipper dock den som är imorgon och får kör frukten på morgonen på onsdag. Så den här veckan ska nog gå fort. :)

Lyckades även slarva bort min mobil förut men nu är den äntligen i rätta händer igen så det känns bra! ;) Fick bli ett pitstop på McD när jag väl hade hittat den, orkar verkligen inte ställa mig och laga mat idag. Får räcka med diska, räkna, planera, städa och fixa idag. ska snart göra iordning några träningspass som jag kan köra här hemma. Ska även om jag hinner lägga in låtlistor som passar in med.

Ska kolla vad det skulle kosta att ta ett abonnemang med Iphone. Är så sugen på en just nu!


Helgen har för övrigt varit kanon! :) Fredag var jobb men en skön kväll. Lördagen blev jobb och på kvällen var vi på grill och chillkväll hos Svalling, trevligt som alltid och det ska bli av oftare! Så det så! Natten spenderades hos pappa i nya lyan i Sörrping. På söndag blev det rally i Viken, Soffy och Tobias som körde och Cola skötte sig perfekt! Och kompisarna trivdes bra i varandras sällskap. Dock blev det ett spöregn som förstörde sista åket men det var kul ändå.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0