ouh, damn girl!

Herregud säger jag bara, det räcker väl så. Måttliga mängder ska det vara, annas kan det vara helt! Spännande att se hur det kommer att bli nästa gång, om det blir ngn ;) HAHA!

Helgen har för övrigt varit kanon! :) Massa kul! I fredags var jag ledig och gjorde väl inte speciellt mycket på dagen, bara slappa, och sen på kvällen kom Rony. Köpte en datakabel så nu kan jag äntligen lägga över bilder från mobilen och ändra musik och massa. Pankisar på kvällen (y) Lördag jobb mellan 6 och 15, gick hur bra som hellst. 5 ton och klar innan lunch, det ni! Fy fan så bra jag kan vara!  : )  Hem och bara duscha lite snabbt, sen ner på stan och käka med gärngänget, blev kebabtallrik på Gu Va Gott! Mycket trevligt det med då det va lite väl dyrt på övriga ställen alltså :p Sen hem och förfesta sen stannade det typ där för min del af. Vaknade vid sex med lätt huvudvärk som fortfarande hänger i, men mildare nu. Så snart ska jag ta tag i allt här hemma och städa iordning efter partyt.

Så städa, fixa med lite papper, göra checklista sen är jag redo för en lugn kväll efter det. Imorgon blir det jobb, tur vi kommer vara tre säger jag bara! ;) Sen blir det nog hem och vila upp sig igen tror jag. Annars kanske jag skulle ta tag i min löpning imorgon? Btw har Per namnsdag idag!

Till helgen blir det en tripp till sthlm och hälsa på Rony så ska ringa och snacka med farsan om jag kan låna bilen, skönare än Asta ;) Jag längtar! Juste, lägger in lite mobil bilder då, nu när den kan laddas över!

äh, det funkar ju inte att ladda upp nu! Får bli senare..

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0