saknar!

Det är söndag jag är in princip helt ledig förutom ett litet möte. Och det är sådana här dagar som man vill ha någon som kommer upp, säger hur fin du är ger dig en puss på pannan och håller om dig. Sådär så man blir alldeles varm i kroppen av värmen från hans. En lugn och skön dag i soffan med god mat och en lång promenad med hunden. Jag vill ha tillbaka dig! Kom tillbaka då! Varför kan jag inte sluta tänka på dig? Jag borde inte göra det.. Men jag saknar dig nu, allt för mycket, en regnig, mysig, ensam söndag som denna..

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: RÅÅÅNY

du är bättre utan!! ge dig själv lite special time fan. Gör som jag gör:PP men men alla vi olika =))

2010-08-15 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0