Vandring längs franska kusten väntar!

Äntligen en skön dag på jobbet! I like! Jag tycker faktiskt om mitt jobb som jag har nu. Det är lagom mycket ansvar, och lagom mycket kroppsarbete, även om det är lite mycket ibland ;) Perfekt! Hade möte idag med och kom fram till båda bra och dåliga saker, och att vi har SJUKT MYCKET BANANER! Jag hatar bananer denna vecka! :p

En annan rolig sak är den att vi på jobbet ska vara med i någon stegtävling så vi är ett lag på "färsken" som ska tävla mot andra lag i Axfood. Fan att vi ska vinna eller komma högt upp, så nu ska det vandras som bara den! haha.

Och idag har Cola varit hemma hos snälla Henrik som ställde upp i nöden. Dock började väl inte dagen så bra men när Cola insett att jag lämnat honom för dagen så gav han upp sitt ylande och skällande :p Han har också fått en massa äpple som tydligen var kanon gott? :)

Nu sitter vi i soffan, Cola ligger under en filt och sover (som vanligt) och jag kollar på That 70's show, så sjukt bra! Fez är bäst!



Imorgon blir det jobb och sen ska jag ta helg!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0