blogg torka

Ja, det har inte hänt så mycket roligt den här veckan och det är la inget vidare att läsa en massa tråkigheter så jag har legat lågt med bloggandet.

Nu på morgonen efter lite strul hit och dit så har jag beställt hem en julklapp till mig själv (första gången det händer) fast man kan ju säga att det är från Cola till matte ;) Så någon gång nästa vecka kommer min nya telefon att dumpa ner i brevinkastet! :)

För övrigt kommer dagen att innehålla Skidskytte, stall och en solning någon gång under dagen.. Dessutom ska pappsen komma hit och se till att mina hatthylla (hundra år efter inköp) kommer upp. Det ska bli skönt och hänga upp jackorna på galgar istället för handtag! Haha.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0