Gott nytt i bilder


Jag hade faktiskt en bra början på året, men nu känns det mycket bättre.



Jag flyttade in hos pappa, och som tur var ut igen!



Till Eneby, min första alldeles egna lägenhet.


Hjälpte ju såklart mamma och Björn att bygga på huset..


Jag var inne i en porrbutik i över 30 min! Bilden på Frida säger ju allt..


Jag anmälde mig till vårruset men kunde inte vara med pga min fot, illa!


steeeeka!


Midsommar firades ute hos Malins pojkvän tillsammans med Malin, Felicia, John och mina bästaste Eric :)


Asta byttes ut med en annan röd skönhet


Nämligen Corren.. Eller Göran som Jocke tycker den ska heta..


Jag fick sommarjobb på Willy's och är sedan dess kvar där. Hoppas på att man får vara kvar längre. Älskar stället! Här är en kreaktion från Haloween..


Jag kom igång med min ridning igen, här är fina Anna P som jag får äran att rida på!


Personalfest.. fast det var ju en annan blåsa tillslut.


Och sist med absolut inte minst så hämtade jag ju världens finaste lilla vän. Cola!

Lägger in lite blandade bilder från året med, njut!


Till sist en riktig höjdare, julafton på Willy's.

God Jul och Gott Nytt År!

 

over and out
Maria



Kommentarer
Postat av: Pablo

Nice!! Gott nytt år! :D

2010-12-31 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0