Gott nytt i frågor

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag började jobba heltid ;) haha.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga förra året.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, jag tror inte det.

4. Vilka länder besökte du 2010?
Sweden only baby ;)

5. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer hästeri!

6. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Jo det finns ett, men det nämner jag inte här ;)

7. Vad var din största framgång 2010?
Haha, jaa.. Jag vet faktiskt inte. Mina bra betyg i skolan kanske?

8. Största misstaget?
Att jag inte har börjat spara!

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jaa min jävla fot som fortfarande inte är helt bra..

10. Bästa köpet?
Cola :) (och Corren)

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Mina trettioelva flyttar!

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att se att jag faktiskt har riktigt underbara vänner och en underbar familj.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hero of war
Drop the world
Waka waka
Mikrofonkåt

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite glad lite ledsen, fast nu på senare tid mest glad. Jag gillar helt enkelt den andra halvan på 09 och 10 bäst ;)

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt lite mera på vad jag själv vill, tränat, ridit och sparat ;)

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig så dant!

17. Hur ska du tillbringa julen?
Som vanligt blev det hos mamma och pappa, ena förmiddagen och andra kvällen. Men iår jobbade jag dessutom på morgonen.

18. Blev du kär i år?
Nja kär och kär. Jag har ju fallit för en och annan allafall.

19. Hur många one night stands?
Eftersom jag är starkt emot det så, en!

20. Favoritprogram på TV?
Bonde! Idol, Flickorna på klitteholm mfl.

21. Bästa boken du läste i år?
Jag läser inte böcker!

22. Största musikaliska upptäckten?
Kings of Leon..  och Olle ;)

23. Något du önskade dig och fick?
Jo det blev en hel del.. dålig fantasi i familjen? ;)

24. Något du önskade dig men inte fick?
En häst.. haha.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade.. sen kom mammsen och dom på lite fika på kvällen, tur det, lätt den tråkigaste födelsedagen tyvärr.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert, men jag tycker det blev rätt bra ändå.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Lite blandat, leggins, jeans, strumpbyxor, kjol, klänning, tshirts, shorts.. aa blandat helt enkelt. Dock upptäckte jag hur underbart det är med shorts, ett linne och sneakers!

28. Vad fick dig att må bra?
mina vänner och familjen, stort tack!

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Olle va fan!

30. Vem saknade du?
Eric..

31. Den bästa nya människan du träffade?

Mina nya arbetskamrater på Willy's, ingen nämnd ingen glömd!

over and out
Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0