Ny telefon!

Jadå, i torsdags va Cola och jag nere vid Direkten och hämtade ut Colas present till matte ;) Tur att man inte blir bortglömd va? haha. Så på tisdag flyttas mitt nummer över och jag börjar använda Iphonen på heltid.. Just nu kan jag bara använda den lite granna då jag inte har några nummer i den :p

Helgen har hittills varit både bra och dålig.. Blir trött på mig själv ibland, att jag aldrig ska lära mig? Säger stort tack till dig, du vet nog allt vem du är! :)

Den här låten säger allt om allt just nu.. plus att den är för jävla bra!



Nu ska jag lägga över lite kontakter i till Iphonen, imorgon står det stall på schemat :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0