stoor söndagsångest

Ja usch, veckan kunde ju ha slutat bättre kan jag lugnt påstå.. Vet faktiskt inte hur jag ska göra med allt, känner mig sådär sjukt omotiverad till att ens göra något längre. Ska jag eller ska jag inte? Vill jag eller vill jag inte? Får jag eller får jag inte? Det är så mycket just nu som är så osäkert, och inget får gå fel! Det är verkligen dags att jag börjar skärpa till mig nu om det ska fungera. En riktig jävla storstädning skulle inte sitta fel, och därmed börja med att kasta en massa skit! Ta hand om mig själv och dom jag har runt mig. Detta är en tid att avsluta halvdana projekt, inte påbörja nya.. usch, väldigt opepp just nu, väldigt.

Dock måste jag säga att personalfesten var riktigt jävla rolig! Kul att se alla i andra kläder än det som man har i vanliga fall. Min tänka outfit blev utbytt då jag antingen gått ner drastiskt i vikt sedan jag testade klänningen senast eller så hade den blivit två storlekar större.. haha. Fick bli en beige klänning, men den gick med, klackar utav denna värld som jag kan säga känns idag! ;)


Världens bästa Maria och världens bästa Håkan!

Nu ska jag väl ta hand om mitt mindre omhändertagna hem.. imorgon ska Cola få vara hos Nattis som är supergullig och ställer upp som hundvakt när mitt minne givit vika från att komma ihåg att farmor och farfar skulle till Åland.. Härligt att minnet sviker på viktiga punkter.. Super tack till dig som ställer upp med sådan kort varsel! PUSS!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathalie

<3

2010-12-06 @ 13:21:58
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0