100201

första februari, äntligen resultat!

Började den här månaden med att vara ledig.. skönt sätt att inleda på faktiskt. Avslutade ju även januari med detta ;) På dagens schema står, lite disk, matlagning, bädda, och lite plugg. Till sist ska det bli ett besök på Komvux och starta igång mina distansstudier på Eng B. Om jag hinner skulle jag gärna klämma in lite träning med :)

Och på tal om träning, när jag svepte förbi spegeln i badrummet imorse fick jag se mig en glad överraskning, eller ja jag såg lite mindre av det som jag en gång sett lite för mycket av ;) MAGEN BÖRJAR MINSKA! Woho, äntligen säger jag bara.. efter snart ett halvår av träningar så kanske den äntligen kan gå tillbaka till det den var i början på sommaren förra året. Jag har vägrat att kasta mina jeans som jag inte längre kommer i men jag vågar inte heller testa dom än :P eftersom det är mera den "bakre" delen av kroppen som är problemet ;) Nej, nu måste jag gå och börja med maten. :) Ska hinna göra håret och sminka lite innan med. Tänkte bara lägga in en liten bild så ni förstår hur vältränad jag är/ska bli nu! Allafall under huden ;D



over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0