100202

ingen namnsdag idag

Dagen började helt okej. Maria dukade upp en frukostpicknic på vardagsrumsgolvet. Sen vart det nästan lite körigt, men vi hann lägga oss i sängen fem minuter inann det var dags för dusch och allt sådant. Farligt att lägga sig igen kan jag säga. Det är för skönt i sängen på morgonen! ;)

Mådde himla illa på morgonen men som vanligt så går det över när timmarna tickar på. Skönt det :) Så vid tio va jag vrålhunrig. Matrasten bestod av dans till moraträsk.. haha :D Kan man ha såhär kul på universitetet med?!

Efter skolan blev det bara hem en snabbis och kolla posten samt byta om. Inga muntra nyheter i postlådan idag, så snart funderar jag på att ge upp hela mitt liv som jag har just nu och flytta till en skabbig etta i det billigaste jävla området som finns, leva på att panta burkar, aldrig mera ta hjälp av någon jävla myndighet eller köpa en enda annan sak förutom mat. Asta kommer nog att åka nu, eller få stå ute. Har inte råd med allt. Måste dra ner på så mycket som jag bara kan. Men men, man ska inte klaga. Det kunde ha varit värre. Tur att jag inte fick någon hund af. Den hade jag fått lämna tillbaka.

Åh, inget kul inlägg känner jag idag. Men hur ska man kunna vara glad när allt jag gör gå emot mig? Allt verkligen. Det enda som går bra är Henrik, det är verkligen det enda. Usch va okul!

Lite roligt var ju allafall att träningen idag va skitkul och att jag är duktig nu och pluggar.. (bloggar och ska kolla ponnyakuten) ;)

Over and out
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0