100203

snöblask!

Onsdagen och lillördagen började med lite extrav sovmorgon för alla här hemma. Mannen som skulle hålla koll på klockan vaknade lite för sent så det blev en lektionsfri dag för honom idag ;) dock robott jobb hela dagen så jag fick inte ut så jättemycket av det, haha.

Har precis ätit klart min frukost, så ska bädda och plocka iordning lite, sen ska jag ringa runt till praktkplatserna för nu åker jag inte en meter idag! Hua.. himla snöväder! Blir blöt om fötterna bara jag tittar ut, skönt att jag inte behöver gå ut idag :) Vi ställde in träningen förut, så jag tar nog den imorgon istället.

Resten av dagen blir plugg, plugg, plugg. Usch, hade ju gärna gjort något roligare idag. Men sen har jag flera dagar ledigt!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0