100205

hel fel torsdag

jag tror inte att man kan vakna på ett bättre sätt än till Morgonpasset i P3. Att höra dom på morgonen så pigga coh glada, det gör att man vaknar kvickt. :) Likaså idag.. dock låg jag kvar i sängen till nio och lyssnade inann jag gick upp och åt frukost. 

Idag blir det att snart gå till vårdcentralen och kolla lite där, hoppas vi kan hitta något fel på grabben! :/ Sen hem och laga någon mat.. Efter det ska jag plugga och läsa lite böcker hela kvällen lång. Tvättstugan, handling på Ica och hemkörning av Asta får avslutadagen tillsammans med en film och mys i soffan. Imorgon väntar stalljobb på morgonen och efter det är det iordningörande till 50-års kalas hos Kusinerna.. Kan bli kul det :) 

Men nu måste jag blåsa håret så jag inte får istappar i huvudet när jag går ut ;) Ska ta bilder på lägenheten och lägga ut snart... har bara inte kommit till skott med det ännu.


over and out
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0