100207

bläääää :p

pms, humörsvängningar.. jag blir tokig. vad är det för fel på mig? Sur och arg för minsta lilla! åh, sur-puppa-maria-nordqvist..

Började af dagen på en rätt rak linje. Stallet efter en sen kvällning dagen innan, lite sömn med andra ord, upp kvart över sex.. gick smidigt och bra idag.. ingen som har ringt och klagat/påpekat något än så det känns ju bra! dock va jag så trött å slutet så jag nästan slumra till i bilen påväg hem. äntligen hemma blev det mat och en liten tupplur. sen var det bara att dra igång, städ och disk turen idag. Nu är Le' och Ma' här på fotboll, så grabbarna har storbilden på. jag ligger och ska försöka skriva ner sammanfattningar om kap 1-5 i administrationsboken.. går sådär när man är arg och sur, dessutom är min hals helt tjock och geléig :( mycket stackars Maria idag. men kom ihåg att jag inte alls är ledsen egentligen..

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0