100209

tisdag och heldag


såhär glad är man när man är frisk allafall!


Jo det är faktiskt sant! Tisdagar är för er som är lite trogna läsare, på ett eller annat konstigt sätt ;) , den enda dagen som jag går heldag i skolan. :p 8.30-15.30.. hård dag ;) sen är det torsdag fm också.. blir jobbigt att köra på praktiken på hotel sen när det är 40 riktiga arbetstimmar i veckan, haha. Ett riktigt uppvaknande. Hur som hellst.

Dagen började med att snyta näsan ordentligen och inte riktigt känna för att ens försöka göra sig iordning sig, det spela ingen roll hur mycket smink man har, svullen blir man alltid och ögonen som i vanligafall gärna hänger lite hänger ju inte mindre en dag som denna, HAHA! ojojoj, konstigt att jag inte skrämde ihjäl någon i skolan idag. På med Henkes mjuiks-ED tröja och en "lilla my" tofs plus pannband och mot skolan. Gick rätt bra ändå. Fick lite handlat mat och godis till efterrätt med :)

Hem efter skolan, stannade på Ica och handlade och gick hem till vad jag trodde skulle bli en lång väntan på Henke men icke.. tog en timme sen rullade han in över tröskeln.. glad överraskning :) MAT!!! Så det va bara att ställa sig och laga.. Efter maten gjorde vi chokladrutor med cocos, blev tyvärr lite torra denhär gången men då kanske de räcker längre så plus och minus ;) Sen lite TV och nu spelar han skjuta/döda-spel.. Call Of Duty (eller ngt) modern wolfeare ngt 2 tror jag det heter.. fy, man mår ju dåligt av att bara se det! Så jag låtsat plugga lite här så ska jag gå och krypa ner i sängen snart. Imorgon ska jag gå och köpa nässpray för våra två här hemma har helt plötsligt mystiskt försvunnit?! Det suger verkligen att vara sjuk!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0