100210

så sjuk så sjuk

ja, idag har Maria inte varit duktig.. blev inget diagnosiskt test på morgonen utan jag ägnade den tiden åt att skriva brevet istället. Skulle också åka och hjälpa Christina och flytta men jag orkade bara inte. Var tvungen att spara på krafterna till kvällen. Så det har varit en lugn dag med matlagning, disk och mycket dator och film.. världens bästa sådanna också.. Madagascar. Alltså, King Julian.. haha, man kan ju skratta i timmar ;D Kanon när man är sjuk och opepp på att röra sig :)

ett litet ihopklipp av det bästa..

Efter att ha sett filmen två gånger på rad blev det kvällsmat och sen drog jag till stallet. Utan nässprayen hade det aldrig gått. Att ha rinntäppa? är inte så himla roligt. Hua, man blir ju yr i huvudet. Dessutom så känns det som om jag ska nysa hela tiden.. men när jag väl gör det gör jag det minst sex gånger i rad haha. Konstig sjuka det här! Ska försöka lägga mig rätt tidigt nu så jag orkar med skolan imorgon. :)

Nästa helg ska Henkan och jag åka till Uppsala igen, trevligt. "morfar" fyller 80 år, och det kan vi ju inte bara missa :) Så jag va tvungen att flytta lite på mitt möte. Men jag hoppas att det är många som kan komma ändå :) Nu ska jag kolla om någon har svarat på mina mail om böckerna till Engelskan.  Natti natti

Over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0