100212

HELG!


Underbart, underbart! kan nästan inte vara skönare med helg. Den här veckan har gått så sjukt fort! Onsdagen känndes som en finger knäppning, så fort gick den. Tisdag och torsdagar är det ju skola och nu är det redan fredag. Herregud, jag måste ta vara mera på tiden! ;) 

Fredagar är som Henrik säger städfredag, så jag har börjat lite här hemma. Diskat, fixat köket, bäddat och bara allmänt plockat. Sen när hen kommer hem kan vi häjlpas åt med damma, damsuga, tvätta golvet och toaletten. Det blir kanon. Sen är det äntligen fredagkväll! :) Då ska jag boka Let's Dance och imorgon ska jag boka Mello. Sen nästa vecka blir det OS för hela slanten så nu ska jag försöka pluggaså mycket som möjligt så jag kan kolla lite OS istället för att plugga ;) 

Och eftersom skit datorn inte vill lägga in bilden där jag vill så blir det ingen bild heller. Nu mot böckerna

over and out
Maira




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0