100215

plugga hemma dag


Ja, dagen igår vad mysig med våfflor, god mat och en massa mys bara. Vi hann ju också med lite OS såklart ;) Men till slut somnade jag, för puckelpist va sådär kul :p

Dagen idag började med en mysig frukost med min älskling. Som vanligt ;) Sen satte jag mig i soffan och har inte flyttat på mig sedan dess.. förutom när jag gick till köket och värmde maten. Lunchrast i mitt hemma jobb. Har läst hela Administration A boken, och nästa blir att läsa de fyra första kapitlen i Administrationsboken. Samt göra uppgifterna till imorgon. Känns som jag är duktig idag. Som faktiskt har läst och inte bara sagt och inte gjort något.. Less talk, more do! ;D

Senare blir det att styra benen mot Komvux och göra diagnostestet, som måste göras idag! Herregud så seg jag har varit :p Sen ska jag hem och bara mysa in mig hos min älskling. En hel dag utan varandra är helt hemsk! Men nu är min 30 min paus snart slut. Bara att köra igång med läsandet igen. Kanon dag!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0