100222

en vecka senare..

Ja, heja Maria som verkar ha glömt bloggen för en vecka :p Förra veckan var ganska lugn. Lite semledag, två möten och en resa till Uppsala. Jag hade en riktigt nedåtgående humörsväng som jag hoppas nu har gått över. Trött på att vara sur nu, haha. Lyckades bli frisk från förkylningen och träna två gånger med :) Brände dock en bokning men det kan jag leva med. Har ju bara en månad kvar på träningen nu, senblir det uteträningar fram till hösten, tummen upp för det. Om en månad säger alltså mitt friskiskort att det är vår och barmark! :)

Helgen tillbringades som sagt i Uppsala med Henrik, vi trottsade snöovädret och lämnade av Sune hos pappa och åkte uppåt. Vart en sen kväll och min kropp ville inte åka på någon kvällstur så vi sov kvar hos Per och Helen. Lördag var det kalas hos "morfar", 80 års kalas :) Så det blev en massa god tårta, smörgåstårta, kakor och gott. Efter det åkte vi till Erik och Johanna, och åt ännu mera; Tacos, chips, godis, och dom andra åt glass på nattimmarna, med då sa min mage STOPP! haha. Men när jag vägde mig på söndags morgonen (vi har ju ingen våg så det blir vägning när man är hos svärmor) så hade jag faktiskt gått ner! :) Så nu ligger jag på 58,8. Skönt. 60 va hemskt ;) Nu är det bara två eller tre kilo till, sen är jag kanon nöjd. Fast det här duger det mer ;)

Idag är jag så duktig och pluggar till provet imorgon. Vet inte hur bra det går dock, jag har suttit här sedan halv elva och jag har inte ens lyckats klara av tre kapitel.. Mycket annat som kommer ivägen med andra ord... Men när klockan börjar bli midnatt så komme rjag nog bli flitig!

Skulle lägga ut bilder på lägenheten någon dag med tänkte jag men det går ju sådär när jag inte riktigt hittar sladden.. Dessutom ska ju datorn säljas nu när jag har varit så slarvig med mina nycklar. Det är dyrt att vara student :(

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0